Mustang Mk III, 315 (polski) dywizjon RAF |
Następna część samouczka dotyczącego Blood Red Skies poświęconego jest samolotom RAF z drugiego etapu wojny. Przyjrzyjmy się doktrynom brytyjskim pod kątem ich dopasowania do dostępnych konstrukcji myśliwców.
Spitfire Mk IX 316 (polski) dywizjon RAF |
Seasoned pilots (karta defensywna) nie powiązana z żadną cechą.Pozwala wykonać przerzut nieudanego testu zwrotności.
Top Cover (karta defensywna) pozwala umieścić jeden z kluczy zamiast na stole - w High Cover.
Intruders (karta ofensywna) zagrywana na początku rozgrywki. Dzięki niej gracz ma szansę na zaskoczenie przeciwnika w niekorzystnej dla niego pozycji (pułapie). Gra bezużyteczna w przypadku Europy Zachodniej gdy przeciwnik może łatwo skontrować ją przy pomocy Radar Support.
Mosquito Mk VIFB 305 dywizjon (polski) RAF |
Podsumowanie:
Późnowojenne doktryny RAF nie zachwycają potęgą. Zaledwie jedna z nich spięta jest w cechą samolotów używanych przez Królewskie Siły Powietrzne (High Altitude Performance). Dzięki niej łatwiejsze staje się podjęcie równorzędnej walki na wysokich pułapach z Bf109G czy Me262. Inne używane w tym czasie przez RAF samoloty myśliwskie jak Mustang Mk III czy Tempest nie posiadają domyślnie doktrynalnego wzmocnienia. Pozostaje wykorzystanie osprzętu, np. brak zewnętrznych zbiorników na Mustangu zmienia jego cechę z Deep Pockets na Great Climb.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz